joi, 11 ianuarie 2024

VĂ MULȚUMESC

 Mulțumesc Dragoste că nu mă uiți

mulțumesc Doamne

Mulțumesc Prieteni că existați

mulțumesc Doamne

Mulțumesc Iubito că ești așa de frumoasă

mulțumesc Doamne

Mulțumesc Copiilor că-mi permit să le fiu tată

mulțumesc Doamne

Mulțumesc Elevilor că-mi acordă șansa să le fiu profesor

mulțumesc Doamne

Mulțumesc Colegilor că-s bucuroși să mă aibă coleg

mulțumesc Doamne

Mulțumesc Poeziei că-mi dă voie să-i fiu mire

mulțumesc Doamne

În fine

mulțumesc tuturor fetelor și femeilor

că fac suportabile viața și moartea

în egală măsură

mulțumesc Doamne


Mulțumesc lume și nelume

că sunteți de neînlocuit

mulțumesc Doamne


Azi și-ntotdeauna

mulțumesc Doamne


Mulțumesc și lui Costel Zăgan

că-mi permite să-i folosesc numele

drept

pseudonimul meu cel de toate zilele


VĂ MULȚUMESC TUTUROR

celor văzuți și nevăzuți

de aici și de pretutindeni


Îți mulțumesc MULȚUMESC!


COSTEL ZĂGAN



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ORDONANȚĂ

 Când poetul e pe fază astrele se-aliniază COSTEL ZĂGAN